2009. március 14., szombat

Megszülettem!

Khaled-Abdo Liliannak hívnak, ma születtem, 2009. március 14-én szombaton. Születésnapomat így együtt fogom mindig ünnepelni nagynénémmel Tömöri Dórival. Egy igazi tavaszi napra születtem: szüleim délelőtt még egy kicsit sütkéreztek is a szikrázó napsütésben, a kórház előtt sétálgatva! Elég gyorsan jöttem világra: anyut éppen dél körül fektették a szülőágyra, én pedig már 16.02-kor ki is bukkantam pocakjából!

Apu szerint ez a kép sikerült rólam a legjobban!

Apunak olyan nagy ujja van!

Itt adtak rám ruhát életemben először! Ezt nem szerettem, mert előtte 9 hónapig nem volt szükségem ilyesmire...

Anyu itt nagyon örül nekem! Apu hozott vissza pólyában az ágyára.

Apu szerint itt olyan mintha mosolyognék!

Nagyon nehéz volt kinyitni a szemem, mert olyan világos volt mindenütt. De aztán sikerült. Elég sötét szemem van, az egyik doktornéni azt is mondta, hogy milyen nagy!

Ez egy családi kép, amin apu valamit rendezkedik, én valamiért sírok, anyu meg csak mosolyog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése