2010. január 14., csütörtök

7 centis tesó

Hát boldog új évet mindenkinek, a képekkel még mindig adós vagyok, de elnézést. Apu eléggé elfoglalt mostanában, és egyelőre még elkel a segítsége. Szóval a nagyhírem: ma voltunk anyuval meg apuval egy sötét szobában, valami ultra bigyó volt ott, de én az orromig is alig láttam, nem láttam semmi bigyóságot. A lényeg: anyuék megmutatták nekem, hogy van egy 7 centis kistesóm! Apu szerint kb. akkora mint a fülem, anyu szerint pedig akkora mint egy gyufás doboz... Szép dolog! Nagyon pici a kistesó, de már most ígérem nagyon fogok rá vigyázni, bármekkora is lesz! Izgalmas évnek nézünk elébe, dehát én már nemsokára 1 éves leszek, és egyre több mindenben tudok majd segíteni anyuéknak... Igyekszem megtenni, ami rajtam múlik.

1 megjegyzés:

  1. örömmel olvastam a híreket :) már egy ideje fel akarlak hívni (hívtalak is, de ki voltál kapcsolva) elég zűrös volt az év eleje, majd szóban elmesélem. Puszi Nektek: Ági

    VálaszTörlés