2010. április 9., péntek

Rákóczifalvi tanösvény

Életem második húsvétját együtt töltöttem az újfehértói nagyszüleimmel, és Dórival. Húsvét hétfőn egy szuperjót kirándultunk. Egy hete vasárnap Rákóczifalván találtunk egy több hektáros tanösvényt apuékkal, amelyen az Alföld sokarcúságát fedezhettük fel (tölgyesek, akácosok, védőtöltés, lápok, beltavak, egykori kubikusgödrök, legelők, feltöredezett utak, és a sebes Tisza, a túlparton Tiszavárkony sárga templomával). Egy hete mondjuk végig aludtam az egészet a babakocsimban... De most ismételtünk a nagyiékkal. És egy csomó állatot is láthattunk: lovak, őzikék, nyuszik, fekete gólya, hattyúk. Apu szép képeket készített, kicsit borús volt az idő, és én most mindent a kézből akartam látni (magyarul nem fogadtam el a babakocsis látványt).











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése