2009. május 15., péntek

9. hétben

Régen írtam. A 9. élethetem nagyon sűrű volt. 9-én szombaton voltunk sétálni Szentendrén (anyuék szerint elképesztő, ahogy képes vagyok aludni a macskaköves zötyögés közben), aztán voltunk Pomázon is Zsófinál és Zotyónál, ahol a születésem előtti estén már voltam apuékkal. Anyuék szerint majdnem ott születtem meg... 10-én voltunk Újfehértón nagyinál, aztán Debrecenben is jártunk egy zenés áhítaton. Héftőn megnéztem hol tanul apu, voltunk a teológián. Kedden, 12-én voltam orvosnál, ahol a doktornéni meg volt velem elégedve, ami nem is csoda: 8 hét alatt 8 centit nőttem, és most 60 cm a hosszúságom! A súlyom kedden 4,50 kg volt! Szóval nagyon igyekszem megfelelni az elvárásoknak. Tegnap megint nagy nap volt nálunk: itt járt dédimami, aki nagyon szépeket tudott nekem énekelni. Este hazavittük őt kocsival, és bekukkantottam a lakásába is!

Dédivel éppen ébredés után találkoztam...
Örültünk egymásnak!

Dédi szerint anyura hasonlítok.



Útra készen: most megnézem hol lakik dédi mami!

Debrecenben jó idő volt, az áhítat után kimentünk az udvarra!

Dóri tanít beszélni. Már egész jól tudok visszagügyörészni.

Simivel ismerkedünk.

Mit csinál anyu?

Még itt is tisztába tud tenni?

Ahonnan a legjobb a kilátás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése