2009. május 3., vasárnap

Dobogókőn

Dobogókőn anyu és apu gyülekezeti hétvégén volt, és megengedték, hogy én is velük menjek. Nagyon jó volt a társaság, találkoztam Leával, Lénával, és Jónással is, akik csak néhány héttel, hónappal idősebbek, mint én! Sok emberrel találkoztam, mindenki mosolyogva nézett rám, ami nagyon jól esett, akinek csak tudtam, igyekeztem visszamosolyogni. Sűrű hétvége volt, ma hazafelé még a Kiscellibe is bementünk istentiszteletre, amit most nem aludtam át: anyutól kiköveteltem magamnak egy etetést. Este hatalmasat fürödtem, ekkorát még soha életemben: teljesen összevizeztem a szobában a szőnyeget, annyira rúgtam, vágtam a vizet magam körül. Apu azt hitte kiugrok a kezéből. Kezd nekem tetszeni ez a víz dolog!

Május 1-i szieszta.
Április 30. Este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése