2009. március 15., vasárnap

1 napos vagyok!

Már több, mint 24 órája jöttem világra! Nagyon örültem, hogy reggel 6-kor már be is hoztak anyuhoz, mert az éjszaka még külön kellett aludnunk. Ma bejött hozzám Tömöri nagypapi, és háromszor itt volt apu is. Ma már sokat szopiztam anyunak az előtejéből is, ami nagyon ízlett és először rakott hasamra anyu aludni. Este különleges látogatóim voltak: eljött hozzám Nada nagynénim, és Szénási Bogi és Bózsó Ági - anyuék barátai.


Ma elfoglaltam anyu ágyát!

Anyuék egy zoknit húztak a kezemre, hogy ne karmoljam össze magamat! Tegnap picit karmolásztam az arcomat.

Olyan jól be vagyok takarva!

Nagypapi először lát!

 Anyu nagyon vigyáz rám!

A kórházban ez az igazi gyerekágyam. Apuék szerint olyan, mint egy bevásárolókocsi.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése