2009. március 18., szerda

Hazajöttem!

Pontosabban haza hoztak. Tegnap tényleg minden rendben volt, bár az nem tetszett, hogy csak úgy engedtek el a kórházból, hogy a sarkamból még vettek egy kis vért... Apu és Nada meg Szaida nagynénéim együtt jöttek értem 5-re. Nagyon örültem, már kíváncsi voltam, hogy hogy néz ki az otthonom. A kórházban apu hozott le a kocsiig, a kocsiban anyu ölébe adott, a lakásba pedig Nada vitt volt. Egész úton csendben aludtam, de úgy emlékszem, hogy a kocsiban éppen egy szép Chopin darab altatott!


Szaida kezében a baba hordozóm, éppen most szálltak ki apuval a kocsiból a kórház mellett. Szaida először látott a kórházban, segített rám adni azt a ruhámat, amiben hazajöttem.

Nadával útra készen. Ittmég kicsit nyügi voltam.

Apu szeret velem bohóckodni. De az ő kezében aludtam el, úgy sétáltunk ki a kórházból.

Itt már alszom is.

"Otthon, édes otthon!"

Először vagyok az ágyamban. "Inkább vegyetek fel!"

Most már túl vagyok az evésen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése