2009. március 21., szombat

Miss Mazsola

Apu azt mondta rám, hogy Miss Mazsola. Olyan furákat mond. Szerinte pici vagyok, mint egy mazsola. Szerintem ez nem is igaz, mert én ma már egy hetes nagylány vagyok! Este ma is fürödtem, de ma már Khaled nagymama fürdetett, mert ő is eljött hozzám, és szerdáig velem marad. Sajnos Tömöri nagymaminak ma haza kellett utaznia. Sok látogatóm volt, itt volt újra Dóri és Simon, Szaida és Peti, Nada és a szobatársai Anna és Titti, akik együtt nézték meg, ahogy fürdök. Ma kitalálták anyuék, hogy a fürdés ezentúl mindig pontosan este 8-kor lesz, mert szerintük jót tesz nekem, ha van rendszere a napomnak!
 

Éjszaka adtak számba először cumit apuék, amikor már nemvolt jobb ötletük...

Itt pocok vagyok...

Először vagyok a pécsi nagymama kezében!

Együtt a nagymamáimmal!

Dóri kezében, a kék takarómban.

Itt azt mondta nagymama, hogy álmomban hegedülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése