2009. április 5., vasárnap

Első istentiszteleten...

Ma voltam életemben először istentiszteleten anyuékkal. Nagyon örültek annak, hogy végig aludtam az egészet, de apu azt mondta, hogy ha felnővök azért erről majd szokjak le. Orth Julcsinak volt ma keresztelője, és nagyon sok gyerek volt az imateremben, és az istentisztelet végén Csernák István lelkész bácsi köszöntött engem is!


Az istentisztelet előtti délután napoztam egyet a lakásunk előtt. Tegnap próbáltuk ki először a folyosón alvást. Olyan mintha egy erkélyen lennék!

Süttetem a lábamat a nagy melegben.

Apu szerint nekem olyan lábam van, mint egy kis csimpánznak. Tudok vele markolni!

Tegnap egyébként újra voltunk sétálni. A sapka méretemet nehéz eltalálni...

Ahogy kiérünk a levegőre, én egyszerűen nem bírok ellenállni az alvásnak...

Tegnap voltam 3 hetes, úgy tűnik most nyertem vissza a születési súlyomat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése