2009. április 8., szerda

Zongoraszó

Ma játszott nekem először anyu zongorán azóta, hogy kibújtam a hasából! Tegnap volt nálam vendégségben Szénási Bogi, este pedig nagypapi segített anyunak, mert apu nem volt itthon. Tegnap vettek nekem infacolt, hogy ne fájjon a hasam. Egyébként anyu szerint mohó vagyok. Ez nem tudom mit jelent, de az tény, hogy aki mellettem áll az szinte hallhatja, ahogy szívom a tejcsit a hasimba! Apuék azt is mondták, hogy korán kezdem a serdülést: az orrom és az arcom teljesen mitteszeres. Az óvónő szerint az anyu hormonjai miatt van ez, amiket a tejcsiben kapok, és nemsokára el fog múlni!

Este így aludtam el. Egyébként esténként már 7 órákat tudok aludni!

Szénási Bogival sétáltunk tegnap egy picit.

Tegnapelőtt délután aput altattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése