2009. április 3., péntek

Első sétám

Ma anyuval és apuval először sütkéreztem a babakocsimban a szikrázó napsütésben! Nagyon élveztem! Apu szerint olyanok voltunk, mint egy igazi család. Anyuék jól bebugyoláltak, és apu megint egy kis fészket csinált nekem, hogy "otthonosan" érezzem magam. Anyu nagyon csodálkozott, hogy ilyen meleg van, Ő eddig csak az ablakból nézte a szép időt. Útközben bement a kórházba, és megköszönte a bábámnak, Irénnek a segítségét, hogy a születésemkor olyan gondos volt velünk. Aztán kiültünk egy étterem teraszára, anyu és apu ettek valami finomat, amit én még nem ehetek. Nagyon rendes voltam hozzájuk, megvártam őket. Aztán bementünk anyu munkahelyére ( be kellett vinnie a születési anyakönyvi kivonatomat), sőt még a Kiscellibe is befutottunk, megmutattak Ancikának, Ivettnek, és Lillának, aztán anyu megetetett a Lente Bogi szobájában. Délután megint fájt a hasam, és emiatt eléggé türelmetlen voltam, de apu sokat sétált velem, és sokat tornáztunk együtt. Este pedig eljött hozzánk Rita és Fannika is. Hosszú volt ez a mai nap...

Készülünk a bevetésre. Azt hiszem ez a szkafander nem az én méretem.

Napozás közben. Nem sokat nézelődtem.


Nagyon jó idő volt, úgyhogy anyuék levették a kabátjukat.

Apuék ebédelnek, én még mindig alszom.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Lilike, gratulálok az első sétádhoz, és alig várom, hogy személyesen is láthassalak!
    Sokszor puszil:
    Kéry Zsuzsi néni, egy rendszeres olvasód :)

    VálaszTörlés