2009. április 27., hétfő

Újfehértó-Debrecen

Tegnapelőtt utaztam életemben autópályán, de nem sokat láttam az útból, ezt is végig aludtam. Este nagyon örültem mert végre újra találkoztam nagymamival. Másnap reggel Debrecenbe mentünk istentiszteletre, aztán anyuék megmutatták nekem a nagyerdőt (a kocsiban ebéltünk-piknikeztünk), este pedig Józsán voltunk Bórókánál és Misinél. Apu szerint nagyon jó gyerek voltam tegnap, és nélkülem ez az út nem jöhetett volna létre! Igyekeztem...

Megérkeztünk Újfehértóra. Anyu ebben a házban nőtt fel. Alig tudom elhinni, hogy ő is ilyen pici volt, mint én, és őt is itt tartotta nagymami a kezében.

Jókat lehet itt is aludni.Nagymami nagyon szeret.

Egész tűrhető volt ez a dézsában fürdés.
Napozgatok.
Kerti törpe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése